BiRTHDAYBOY

Ja, i fredags fyllde älskling år. Det var ett redigt party här hemma.

Vi drog till Epsilon senare. Alla utom Pär och två brudar som gick till Harrys för att träffa Petter. Nu vet jag varför HON följde med honom, hmm. Världens bästa kväll i fredags. Jag hade inga pengar men jag lyckades bli full som ett ägg iallafall. Trevligt folk och en bra förfest, yepp!

Igår var Pärs pappa här och vi åkte ner till stan för att äta ute. Vi letade inte allt för länge efter ett ställe att äta på. Jag menar, helgen före löning borde det ju inte vara så poppis att äta ute. BABBEL var tyvärr fullt men vi gick ner till OLiVEN och där fanns det bord, hur härligt som helst. Jag åt friterade bläckfiskringar till förrätt och grillspett med lammkött, grekisk korv, kyckling, paprika och sukini. Hur god som helst var den. Älskling åt grillad tonfisk och Pärs pappa tog samma som mig.

Nu sitter jag uppe och väntar på att Pär ska komma hem från COOP. Hans mamma, lillebror (& kanske hans pappa), mormor & morfar kommer hit när som helst. Blir lite fika och kaffedrickande.

Imorgon ska jag upp tidigt på morgonen, herregud! Ska vara med och öppna på TiME med Sofia imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0