BUSY GiRL

Yepp och snart är det även dags för en ny blogg. Namnförslag? Jag har bara ett än så länge: MTJ, mina initialer. Eller ja, mina tre namn. Maria Therese Johanna, vad tror ni?

Jag är ledig idag första gången på en vecka och väldigt glad över detta. Fast det har varit en oerhört fråkig dag. Jag har suttit och kollat på film hela dagen. Älskling kommer hem vid 17.30 och är bara hemma en snabb stund sedan ska han hem till Manfred. Jag hade tänkt att jag skulle städa hela lägenheten tills han kommer hem ikväll. Ja, så får det nog bli. Måste trötta ut mig eftersom jag ska vara på jobbet tidigt imorgon. Börjar 06 men måste ta bussen som går 05 från stan och på så vis måste jag gå upp SENAST 04.15.

Jag vill egentligen inte vara ledig men igår kände jag verkligen att jag behövde en paus. Att jobba 7 dagar i rad är inget jag är van vid och helst inte att det blir så men i värsta fall får man ju härda ut. Det är ju pengar, iallafall.

Nu ska jag dricka upp den sista Krusbärsdrickan och tänka på att imorgon ska jag träffa Malin och köpa en sak som är viktig inför fredagen och så kanske jag köper en ny mobil och 3-abonnemang. Jag ska även köpa ett 10-kort på badhuset. Hoppas jag orkar göra det imorgon bara.

Jag fryser och saknar baby. En sådär halvdan kombination men det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0