BUSY

Skriver inte allt för ofta längre, vilket är tråkigt. Men jag är så upptagen med jobb och annat nu så jag hinner verkligen inte.

Från att inte ha något jobb alls till att ha tre jobb i nävarna. Är kvar veckan ut på dagverksamheten i Fristad, på lördag börjar jag jobba på TiME i Fristad och håller mig där ett bra tag som det ser ut nu och på min lediga tid har jag förmodligen vikariat på Sparsörskolan (1-3 & 4-6 tror jag det är) mellan mina schemalagda tider på TiME. De ringde från skolan idag och jag sa att jag hemskt gärna ville jobba och ska maila över mitt schema veckorvis så om jag orkar ska jag ta mig ut dit på mina lediga dagar och agera lärare. Jag älskar detta just nu.

Så nu blir det till att spara pengar. Förmodligen så har jag en egen lägenhet i.. Februari kanske? Låter det bra tycker ni? Det tycker iallafall jag! Resa med kanske? Det tror jag blir bra!

Så tyvärr, jag skriver inte alls mycket längre. Det får tyvärr bli såhär.Men när jag väl skriver så håller jag er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0