COLORiN' iS FUN

Yepp,s itter med hårfärg i håret nu. Hoppas verkligen de blir bra.

Ska göra i ordning tvätten sedan. Såg även att älskling har fixat "The Pianist", jag dör! Hoppas vi kan se på den ikväll. Den är såååå mysig. Så får han se mig grina med, härligt. Har även varit och köpt pytt i panna, även varit hos mamma och hämtat en yougurt till imorgon för jag vet att jag inte kommer hinna äta frukost. Jag HATAR att gå upp på morgonen.

Jag har tappat tiden på när jag la i hårfärgen, det känns inte så bra. Men jag får chansa, jag tar nog en dusch samtidigt också. Härligt! Känns som att de var flera veckor sedan jag duschade.

Jag skriver för hoppningsvis senare igen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0