DiSAPPOiNTED

Pär kommer inte hem förrän ikväll, woho. Låter som jag kommer att ha världens roligaste kväll, idag igen. Jag är verkligen pepp på detta, allt är bra just nu. NEJ!!!

Allt svajar fram och tillbaka. Jag gillar att Pär ringer mig men när han inte har något att säga så kan han ju lika gärna strunta i att ringa. När det blir tyst i telefonen i en halv minut, då är det inte värt att ringa, tycker inte jag.

Men, nu ska han leka med Manfred, synd. Jag som var så inställd på mys och jag hatar att bli ledsen. Det märkte han nog på mig och jag fick sådana skuldkänslor för att jag tyckte jag betedde mig illa i telefon att jag var tvungen att skicka iväg ett sms och be om ursäkt.

Nu ska jag se om jag kan hitta någon rolig film att titta på. Jag har mat med.. Men inget godis. Oj! Det finns nog popcorn. Men jag vet inte om jag orkar poppa. Ett ISkallt glas Coca Cola Zero hade inte suttit helt fel just nu men det får nog bli ett glas vatten med IS i, istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0