HELL YEAH!

Denna dagen har gått FÖR fort. Det var inte längesedan klockan var 06.30 och jag skulle traska ner till stan för att ta bussen till jobbet.

Väl på jobbet idag var jag otroligt trött men jag klarade mig igenom dagen relativt bra. Höll på att somna en gång på morgonen men det gick bra. Efter en kopp kaffe (av fyra på hela dagen) så piggnade jag till. Jag har hjälpt till att göra mat idag, rotfruktsgratäng och MUMS vad gott det var. Det är något jag skulle kunna tänka mig att laga själv någon gång.

När klockan började närma sig 14 så satte vi oss för att ta en runda Fia med Knuff (eftersom alla utom en dam har gått hem vid den tiden). Jag vann en gång och Ingegerd (min arbetsledare/kamrat) vann en gång. När vi började spela "Fia" så började det ÖSREGNA, jag skojar inte. Regnet verkligen ÖSTE ner. Det kändes härligt men samtidigt inte alls lika härligt när jag kom och tänka på att jag skulle ta mig till bussen i ovädret. Det gick ganska bra, en lastbil var nära att skvätta ner hela mig men jag tog ett snabbt språng in i "parken" bakom en buske så den missade mig precis. Jag hoppade av vid mammas för att hämta lite mer saker hit. Det regnade ju inte mindre inne i Borås, fy! Kom hem till mamma och pratade lite om hur allt var och åt lite dofilus. Bra för magen det dära!

Efter många om och men så traskade jag bestämt ner till iCA för att handla lite mjölk och en dofilus till mig själv. Lika bra att ha det hemma. Allt detta knipet i magen beror nog på obalans. Ibland har jag så ont att jag vill skrika, det måste få ett slut. Hoppas dofilus hjälper annars blir det att knapra piller från Apoteket.

Nu sitter jag hemma hos älskling och väntar på att han ska komma hem, tror han kommer när som helst. Jag har gjort i ordning två äggmackor med sallad till honom. Kaviarentuben har jag lagt brevid mackorna för jag vet inte alls hur mycket han vill ha och man vill ju att det ska vara perfekt till världens bästa kille <3 Ikväll blir det nog att kika film och ta det lugnt.

Nu kom han hem för övrigt. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0