HOW WiLL i KNOW

Igår var det fest, ett d-ja drag må jag säga. Jag och lillan var hemma i Pärs lägenhet och förfestade innan Empo var så snäll och körde oss ner till stan vid 23. Vi stod på gästlistan in till Trägår'n vilket var bra för ingen av oss hade speciellt mycket pengar med oss ut.

Nu sitter jag här med en öl brevid mig, precis som igår. Jag vill egentligen inte men det ska nog gå bra ändå. Vi sitter och väntar på att det ska trilla in lite folk som vi ska sällskapa med resten av kvällen.

Jag har nog inget mer att dela med mig av i skrivande stund. Det får bli en annan gång när jag orkar. Jag har alltså inte lagt ner bloggen, jag har bara inte haft tid att skriva. Jag lovar att jag ska bli bättre på det.

Nu ska jag försöka att sluta "må illa" och öppna min öl. SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0