PAUSE

Nu sitter jag i Pärs lägenhet och tänkte blogga lite.

Nu har vi alltså flyttat in. Eller ja, vi och vi.. Pär har flyttat in och jag bor här när jag.. vill och orkar. Vilket är var eviga dag. Vi har haft det väldigt mysigt det senaste och trivs väldigt bra i den nya lägenheten. Han är i väg i stan efter jobbet nu och ska träffa Alex, så jag tänkte att jag skulle passa på att tvätta. Hoppas att tvättstugan är ledig bara, annars blir jag arg. Nej, det blir jag inte men det hade varit härligt att fått det tvättat. Diskade även för hand igår så jag fått la lägga in disken snart också. Jag har massor att stå i. Kanske till och med ska flytta in mina kläder i garderoben, vi får se hur mycket jag orkar. Tänkte göra så mycket som möjligt idag medan jag är såhär pigg som jag är nu.

Jag har även fått jobb. Har jobbat i två veckor nu. Hur härligt som helst. Jag var på arbetsintervju igår på TiME i Fristad (gamla STATOiL). Jag börjar där så fort som möjligt men jag har ändå två veckor kvar på det jobbet jag fått nu (vikariat). Så nu är min första prioritet ett litet körkort. Jag hoppas det iallafall. Efter körkortet så blir det flytt. Eller? Vilket ska man göra först?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0