STRESSFUL

Idag har det varit stressigt. Jag har tagit hand om mina "ungdomar" hela eftermiddagen. SJÄLV! Det är ganska krävande men jag tycker att jag klarade det gallant. Stressigt men gallant!

Efter jobbet idag så åkte jag in till stan för att fika med älskade Malin. Det var tipptopp. Vi satte oss ner på viskan och drack varsin kopp te och tjatade igenom helgen och lite annat. Det förgyllde min dag, jag är glad att jag har henne och det vet hon.

Nu är jag hemma igen och vi ska göra mat. Idag blir det: stekta potatisar (tog med mig från jobbet eftersom det blev över), stekt ägg och bacon. Värsta gött, det kommer nog bli det eftersom jag inte ätit sedan 13-tiden idag (så allt smakar nog gott just nu). är glad att jag slipper äta nudlar idag igen. Blev ganska trött på det redan igår när jag åt det för första gången på säkert en månad. Så nu ska vi allt lyxa till det lite.

På fredag fyller älskling år.. Jag är pank som bara den. Vad ska jag göra? Jag vill ju ge den finaste presenten man kan ge. Det får räcka med mitt sällskap tills jag får pengar då ska jag hitta på något roligt. Jag vet en sak han vill ha, hoppas han inte köper den före mig för det hade ju inte varit speciellt kul.

Vilket meningslöst inlägg detta blev. Men.. bloggen är uppdaterad iallafall. Hinner ju inte med så mycket mer om dagarna. Jag jobbar och försöker träffa vänner och umgås med älskling. Det är vad mitt liv går ut på just nu och jag trivs som fisken i vattnet måste jag säga. Allt flyter på. Jag har inte tid att skriva fyra blogginlägg om dagen längre med tanke på att jag inte är hemma mellan 06.30 och 16.00 varje dag, typ. Men det får ni (de få) som läser min blogg stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0