WORK LATE

Jepp, ska iväg om en kvart eller så tänkte jag så jag kommer i tid till bussen. Det känns sjukt onödigt att åka ut till Fristad och vara där i tre timmar men jag måste ju lära mig det nya jobbet ändå. Det kommer nog gå bra.

Jag är lite rädd för att sova hemma hos mamma inatt. Eller, rädd kanske inte är rätt ordm en jag vill inte. Jag vill sova brevid älskling som vanligt. Känns trygghet, känna värme. Inte sova i en kall säng själv. Synd att han inte vill sova hos mamma. I och för sig har jag inte frågat men jag vet nog vilket svar jag kommer få.

En annan HEMSK sak är ju att det verkligen tokregnar ute, precis vad jag INTE behövde. Jag menar, en tjugo minuter lång promenad till stan och jag är dyngsur. Helvete, jag vill inte vara lat och ta bussen heller. Vi får la se hur allt reder sig.

Nu ska jag mysa med älskling innan jag går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0