ALL OVER AGAiN

Nu är det söndag igen, har haft världens mysigaste söndag, som vanligt. Baby är iväg hos sin mamma nu och hämtar bilen, han ska ha den nu i veckan.

Imorgon får älskling nycklarna till lägenheten, jag kanske ska följa med? Vi får se, på tisdag är det inflytt, eller ja.. Johan som har lägenheten han åker till Norge då så jag tror att han kan flytta in på tisdag. På onsdag ska jag, älskling och Manfred till Göteborg och hämta älsklings saker och kika på kängor till Manfred. Jag ska även kika på storlekar eftersom jag ska köpa mig ett par till vintern.

Älskling är så snäll att när han ändå hämtade bilen så åkte han förbi CiTY och köpte nudlar till mig. Han kommer snart hit igen. Längtar så till på tisdag.

Imorgon ska jag äntligen skicka iväg mina arbetsansökningar och även gå ner till Knalleland och lämna in några där också. Detta kommer bli hur bra som helst. Jag är ganska glad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0