LAZiNESS

Japp, nu har jag ÄNTLIGEN vaknat. Jag har varit helt slut idag efter första dag på det nya jobbet.
Vad har du gjort idag?

Jag får ta och åka en tidigare buss imorgon för att försöka komma till jbobet vid 07.30. Jag tog bussen till Fristad 07.10 imorses vilket jag trodde var hur bra som helst men icke. Jag var framme på dagverksamheten vid 07.45 vilket jag inte tyckte var speciellt kul. Speciellt inte första dagen. Men det gjorde inget enligt min arbetskamrat men bad mig ta en tidigare buss imorgon. Det står på västtrafiks hemsida att det ska gå en buss 06.55 från stan och jag litar nog på den, Den borde ju iallafall koi tid. Trodde inte att bussarna gick så tätt på morgonen ut till Fristad men tydligen så gjorde dem det.

Jag kom hem och åt några mörka mackor sedan lade mig på soffan. Jag tror att jag somnade vid 17-tiden och vaknade nu. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag måste ju vara trött ikväll, kanske ska man ta sig en promenad kanske? Jag är SÅ sugen på choklad. Ska jag eller ska jag inte? Det är ju otroligt onödigt men så väldans gott. Jag tar mig nog lite nudlar senare så får det nog bli bra så. Imorgonbitti ska jag förbi iCA innan jobbet med, ska köpa något smått och gott till jobbet imorgon som jag kan gå och äta på ifall jag blir sugen. Eftersom jag inte har någon riktig rast under dagen så jag kan gå undan får jag lösa det på annat vis.

Nu sitter jag bara och inväntar att iDOL 2008 ska börja. Allas vår stolthet Alexander - den skön sjungande greken är ju fortfarande med i leken. Eller, är han det? Jag har inte kikat på iDOL på ett tag nu (känns det som). Brukar vanligtvis bara kolla på uttagningen men nu blev det en annan sak.. tror jag.

Jag måste ju säga det att jag saknar bebis med. Fick inget sms av honom imorses men det bara för att han sov här, tror jag. Han är bäst anyways <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0