TiRED OF BEiNG ...

An object? Alla mina rubriker är på engelska och försöker ha med dagen att göra. Det börjar bli svårt men jag ska nog klara det och fortsätta så.

Nu har jag kikat iDOL, nu är det DH. Det var hur längesedan som helst som jag kollade på det. Följde det när det började, alltså första säsongen.

Jag ska snart göra nudlar, är så sjukt sugen på det. Imorgon är det jobb igen. Åker med 06.55 bussen till Fristad, herregud. Jag orkar egentligen inte men måste man så måste man. Jag är glad att jag har fått ett jobb iallafall. ÄNTLIGEN! Om en vecka ska jag börja söka jobb igen även fast jag har jobb just nu. Lika bra att söka mer eftersom jag bara har vikariat i en månad.

Sedan ska jag sova, senast 23 ska jag ligga i sängen iallafall och förhoppningsvis vara på väg att släcka ner för att sova. Yay! Jag är hur glad som helst idag, det känns bra. Hoppas jag kan fika med Lillanimorgon, det hade varit mysigt. Nej, förresten. Imorgon ska jag, älskling och Manfred till Göteborg. Så fika med Lillis får jag göra en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0