ViP - VERY iMPORTANT PERSON

Japp, idag händer det grejer.

Jag kikade min mail för första gången på sökert en vecka idag och inser att jag har fått jobb. Jag ska ut till Fristad 14.30 och träffa Agneta för att sedan traska vidare till jobbet som jag kanske ska få. Det är bara ett vikariat på en månad men jag är nöjd ändå. Det är ju någonting tills vidare. Jag är så uppe i varv att jag bara babblar i allt jag skriver. Jag har alltså fått vikariat i en månad (än så länge) på Dagcenter (dagverksamhet) för dementa. Jag är hur glad som helst. Ska ut dit 14.30 som sagt och ska städa upp här lite innan det.

Nu ska jag äta nudlar, baby köpte dem igår och jag kom knappt ihåg hur gott/äckligt det är. Men det är helt okej att äta när man är lite småhungrig.

Jag är glad idag, fan. Saker och ting börjar ordna upp sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0